Przejdź do głównej zawartości

Info pasek:

*** Dołącz do naszego zespołu i razem z nami rób coś wielkiego! Wejdź w zakładkę ,,Dołącz do nas" i złóż podanie online jeszcze dziś! ***

Uwaga! Tych numerów nie odbieraj!

Dociera do nas coraz więcej sygnałów dotyczących podejrzanych połączeń telefonicznych. Pamiętajmy, żeby nie odbierać nieznanych zagranicznych numerów. 



To już kolejny sygnał z powiatu pyrzyckiego. Publikujemy jedną z wiadomości jaka do nas dotarła:


,,Witam. Od rana wydzwaniają do mnie obce numery z początkiem +223. Wyświetla się połączenie z Mali. Sprawdziłam w Internecie że to znowu naciąganie. Oni puszczają sygnał a ten co oddzwoni ponosi koszty od kilkaset do kilku tysięcy złotych. Warto ludzi ostrzec".

Numer kierunkowy oszustów z Mali to +223. Po odebraniu słychać sygnał rozłączenia rozmowy. Odbierający myśli, że to pomyłka, ale rozmowa trwa.

Jeśli się nie rozłączy, nabije wysoki rachunek. Oprócz tego odbierając taki numer, użytkownik zostanie zapisany do bazy numerów aktywnych; jest możliwe, że taki numer zadzwoni jeszcze nieraz.


Komentarze

  1. Takie numery też dzwonią+22372686032 ,+22372616021

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Mnie też dwa razy , dwa inne numery +22382528225 +22375726640

      Usuń
  2. Do mojej mamy dzwonili o 2 w nocy z Tajwanu +886

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie dzwonił dwa razy pod rząd. Ja takie numery zablokowałem całkowicie i nie odbierałem takiego numeru.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowy wóz dla OSP Lipiany przywitany!

W nocy z poniedziałku na wtorek (30/31.12) strażacy oraz mieszkańcy Lipian przywitali nowy wóz, który służyć będzie w Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipianach.

Powierzenie obowiązków Z-cy Komendanta Powiatowego PSP w Pyrzycach.

W dniu 11 czerwca 2019 r. Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki PSP nadbryg. Jacek Staśkiewicz powierzył od dnia 11 czerwca pełnienie obowiązków Zastępcy Komendanta Powiatowego PSP w Pyrzycach st. kpt. mgr inż. Tomaszowi Radeckiemu.